/Files/photogallery/1152/img_news_chess_02.jpg

АТМОСФЕРА, В ЯКІЙ ЗРОСТАЄ ВАША ДИТИНА, ВІДІГРАЄ ВАЖЛИВУ РОЛЬ У ГАРМОНІЙНОМУ РОЗВИТКУ ДИТИНИ.

ЩОБ НЕ ВІДБУВАЛОСЯ НАВПАКИ, ПАМ’ЯТАЙТЕ:

· Якщо дитину карають фізично, вона вчиться битися;
· Якщо дитину принижують, вона вчиться бути сором’язливою;
· Якщо дитина живе в страху, вона вчиться побоюватися;
· Якщо дитину соромлять, вона вчиться відчувати себе винуватою;
· Якщо дитина живе в терпимості, вона вчиться бути терплячою;
· Якщо дитина живе з підтримкою, вона вчиться бути впевненою;
· Якщо дитину приймають такою як вона є, вона вчиться любити;
· Якщо дитина живе з визнанням, вона дізнається, що добре мати мету;
· Якщо дитина живе з чесністю, вона дізнається, що таке істина;
· Якщо дитина живе в справедливості, вона вчиться справедливості;
· Якщо дитина живе в безпеці, вона вчиться вірити в себе і в тих, хто поряд;

· ЯКЩО ДИТИНА ЖИВЕ В ДРУЖЕЛЮБНОСТІ, ВОНА ДІЗНАЄТЬСЯ, ЩО СВІТ – ЦЕ ПРЕКРАСНЕ МІСЦЕ, ЩОБ ЖИТИ І ЛЮБИТИ.

/Files/photogallery/1152/img_news_teacher.jpg

Звідки беруться істеричні діти: 10 головних помилок батьків

На уроке

ПОРАДИ БАТЬКАМ ЩОДО РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ ДИТИНИ

1. На розумовий розвиток дитини значною мірою впливає повсякденне оточення. Те, що дитина бачить, чує навколо себе, відображається нею, стає матеріалом, над яким працює її розум.

2.У розумовому вихованні велике значення має вико­нання посильних трудових доручень. Трудова діяльністьзбуджує активність та інтереси дитини, збагачує її знан­ня, чуттєві образи й враження.

3.Щоб не гасити дитячої допитливості, потрібно в доступній формі давати відповіді на дитячі запитання, спираючись на найпростіші конкретні факти.

4.Особливо корисно спонукати дитину самостійно знаходити відповіді на запитання.

5.Казковість, фантастичність і, одночасно, неймовір­на реальність мислення дитини формують у неї здатність до відкриття.

6.Не слід прагнути, щоб дитина була як усі. Помічайте успіхи дитини в розумовому зростанні.

7.Важливим засобом формування допитливості є заняття з малювання, ліплення, аплікації та інших видів образотворчої діяльності.

8.З дитиною потрібно якнайбільше говорити. При цьому мова батьків повинна бути максимально чіткою.

9.Важливе місце у формуванні допитливості дітей молодшого дошкільного віку займають конструкторські іграшки - будівельний матеріал, розрізні картинки, кольорова мозаїка.

10.Дорослі мають не тільки розширювати, а й збага­чувати словник дитини, удосконалювати правильне вживання граматичних категорій. Говорячи з дитиною, вони повинні вживати нові, доступні для її розуміння звороти, означення, вставні слова, метафори. Поступо­во дитина навчається їх розуміти і вживати у своїй мові.

11.Здатність дітей дивуватись є ґрунтом для вихо­вання інтересу до знань, до праці, формування мо­ральних якостей.

Кiлькiсть переглядiв: 353

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.